עולם ללא סרטן – סרטו של ג'י.אדוארד גריפין

ג'י אדוארד גריפין, חוקר עצמאי שלמד את תחום ריפוי הסרטן. ב-1974 הוציא גריפין את סרטו – עולם ללא סרטן. בסרט הוא הציג תרופה לסרטן. ויטמין B-17.

גריפין מציג בסרט כיצד המזון המודרני התדלדל ב-B-17 עד להעלמות כמעט מוחלטת. מצד שני הוא מציג כיצד שבטים מבודדים שהמשיכו לאכול ויטמין B-17 לא סבלו מסרטן. גריפין מציג גם שאנשים שחיים בחברה "מודרנית" וצורכים B-17 ולעולם אינם סובלים מסרטן.

בסרט מוצגת תאוריה להיווצרות הסרטן שדומה מאוד לתאוריה של ד"ר קלי. לפי התאוריה, תא שמכונה "Total life cell", בנוכחות הורמון אסטרוגן (הורמון) יוצר גידול סרטני (התפקיד המקורי של התא היה ליצור שיליה בעת הריון). הגוף מנסה לעטוף את הגידול ולבודד אותו, וכך נוצר הגידול הסרטני. הגידול מוקף במעטה חלבוני שנושא מטען שלילי. המטען השלילי דוחה את תאי הדם הלבנים שמנסים לתקוף את הגידול.

אחד הפתרונות הטבעיים של הגוף לסרטן הוא אנזימים של הלבלב (טריפסין) שמעכלים את המעטה החלבוני ומאפשרים לתאי הדם הלבנים לעכל את הגידול (שוב יש דימיון רב לעבודה של ד"ר קלי).

אולם מה קורה אם הלבלב נחלש ואינו מצליח להפריד טריפסין בכמות מספקת? אחד הפתרונות שמציג גריפין הוא B-17. B-17 (לאיטראל) מכיל שני יחידות סוכר, יחידת ציאניד ויחידת בנזנדלהאיד. הציאניד הרעיל קשור היטב בעזרת יחידת הבנזנדלהיד לסוכרים (גם הבנזנדלהאיד רעיל). הציאניד אינו משתחרר בשום מקום בגוף למעט בנוכחות אנזים בשם בטא-גלוקוזוטאז. האנזים מפרק את הציאניד ומולקולת הבנזנדלהאיד. לשתי המולקולות האלה יחדיו יש אפקט סינרגטי שהופך אותם למאות פעמים יותר רעילות יחד מאשר כל אחת בנפרד. בנוסף גריפין מספר על אנזים בשם רודניז שמנטרל את הציאניד. רודניז נמצא בכל מקום בגוף למעט הגידול הסרטני. כלומר B-17 משחרר את המטען הרעיל בדיוק בגידול וגורם למוות של התאים הסרטניים. לאחר מכן הגוף מנטרל את הציאניד.

ויטמין B-17 בעל חשיבות מיוחדת לטיפול בסרטן בשל הרעילות הגבוהה לגידולים, בעוד שאינו רעיל לגוף. לדוגמא אספירין רעיל יותר מויטמין B-17 פי 20.

גריפין מתאר כיצד המחקרים שבדקו את יעילות ה-B-17 נוסו עם מינונים נמוכים ביותר שאינם יכולים להשפיע על הבריאות.

מרבית החולים שפונים לטיפול ב-B-17 כבר טופלו בשיטות הרגילות של הקרינה והכימותרפיה. הנזק שעושות שיטות אלה עצום. במצב כזה הריפוי הוא בעייתי. אולם גם בחלק מהמקרים האלה שהיו "חסרי תקווה" חולים הצליחו להרפא ע"י טיפול ב- B-17. גריפין מביא בסרט מספר מקרים של חולים כאלה שנרפאו.

גריפין מביא שמות של רופאים רציניים שריפאו חולים בעזר B-17 וכן פרסמו על כך מחקרים. הוא אפילו מביא מקרה של רופא שחלה בסרטן ריאות מפושט עם גרורות ברגל. לאחר שבעזרת הרפואה הקונבנציונאלית הגיע לתשישות מוחלטת, הוא הצליח להרפא בעזרת B-17.

לסיכום גריפין משווה בין שיטות ריפוי "רגילות" של סרטן, לשיטות שהסרט מציע. ההצעה שלי לכם, לפני שאתם מתחילים בריפוי סרטן באופן "הרגיל" (הקרנות, כימותרפיה, ניתוח), בדקו מה סיכויי ההישרדות למשך 5 שנים1.

מנהל התרופות והמזון האמריקאי מזהיר שהאמיגדלין\B-17\לאיטראל רעיל בשל הציאניד. ד"ר בינזל נאבק בהכרזה הזו שוב ושוב, משום שמצד אחד הרשויות הציקו לו וביקשו מימנו בדרכים ואיומים שונים ומשונים שיפסיק לטפל בחומר הזה. ומצד שני ד"ר בינזל הצליח לרפא עשרות חולי סרטן מהמחלה. למעשה הוא נהנה מאחוזי ריפוי מדהימים של למעלה מ-80% בסרטן ללא גרורות, ו-70% בסרטן עם גרורות.

ד"ר בינזל כתב בספרו עד כמה תמוהים הניסיונות של המימשל להוכיח שהאמיגדלין רעיל. לפי ספרו של ד"ר בינזל, הסיבה היחידה שמנהל המזון והתרופות האמריקאי מעוניין לאסור את האמיגדלין, זה מפני שהוא באמת מרפא סרטן ובזול!!!

יצוין שלפי ד"ר בינזל טיפול באמיגדלין לבד עלול להיכשל פעמים רבות, משום שנדרשת דיאטה מיוחדת בנוסף.

תוכלו לקרו על כך בספרו של ד"ר בינזל "בריא ושלם" שנמצא בחינם על הרשת.

העיתון The Sydney Morning Herald פרסם כתבה על שימוש בגרעיני מישמש (מכילים אמיגדלין), ומביא סיפורים של חולים שנרפאו מסרטן סופני בעזרת גרעיני משמש דיאטה ושינוי רוחני.

זה כלל וכלל לא קל לגרום לגוף "ליצור" סרטן. יש הרבה מנגנונים שמונעים אותו. אולם לחץ מתמיד על הגוף שנובע בעיקר מתזונה ענייה בחומרים חיוניים ועשירה ברעלים , מהמים, זיהום אויר, שינה לקויה, וגורמים נפשיים, בסופו של דבר יכולים להוביל לסרטן.

  1. אל תבדקו מה סיכויי הריפוי של הסרטן, משום שהסטטיסטיקה עלולה להטעות – חולה סרטן שמת מדלקת ריאות שהתרחשה שנתיים לאחר ההקרנות יסווג כחולה שנרפא מהסרטן ומת מדלקת ריאות. למרות שהמערכת החיסונית שלו דוכאה בטיפולי ההקרנה, וסביר להניח שדלקת הריאות התרחשה כתוצאה. []

4 תגובות “עולם ללא סרטן – סרטו של ג'י.אדוארד גריפין

  1. פינגבאק: ריפוי סרטן | סיכוני האמלגם ונושאי רפואה.

  2. פינגבאק: סרט תיעודי – "סרטן הרפואות האסורות" | סיכוני האמלגם ונושאי רפואה.

  3. דנה

    רציתי לקרוא את המאמר,אבל לצערי הוא באנגלית והיא לא שפת האם שלי.
    יש אפשרות שמישהו יתרגם?
    אני מבינה אנגלית,אבל לא ברמות של הבנה במילים מקצועיות כמו שבוודאי מופיעות במאמר מסוג זה.
    תודה!

    1. אברהם

      לדנה שלום
      לגבי הכתבה מסכים עם כל מילה .
      לגבי תרגום:
      שימי את החץ של העכבר על הכתבה באגלית וליחצי על הלחצן הימני ,

      בריבוע שתקבלי חפשי תרגום וליחצי על תרגום בקליק השמאלי. חפשי את השפה בה את רוצה

      לקרוא ולחצי עליו בקליק שמאלי, הכתבה אמורה להופיע בשפה שבחרת (לא בשפה הכי מדוייקת אך ברורה.

      בהצלחה אברהם.

סגור לתגובות.