מה הורג אותנו – פרק 1 חיסונים

אורנה בן-דור בעבודת תחקיר אמיצה ומקיפה מציגה בפרק הראשון בסדרה "מה הורג אותנו" את החיסונים.

בין היתר מסופר על חיסון השפעת מימנו נפטרו 3 מבוגרים שקיבלו את החיסון באותה מרפאה באותו יום וחדר. כעבור יומיים שר הבריאות יצא בהצהרה חד-משמעית שהחיסון בטוח לגמרי לשימוש. לעומת זאת המנכ"לית הרשות הלאומית להסמכת מעבדות  סקרה את הנושא, והגיע למסקנה שבדיקה רצינית של העניין תארך לפחות שבועיים. כלומר הצהרת שר הבריאות לא היתה אמינה. בעקבות הדו"ח הזה המנהלת שכתבה את הדו"ח פוטרה ואף קיבלה איומים אנונימיים שנתיים לאחר מכן (דקה 39:30).

קודם לכן מסופר על ילד שנסוג לאוטיזם לאחר חיסון. הוריו זכו להתעלמות של הממסד. אולם הם הצליחו לבדם, למצוא פרוטוקול ריפוי, ושיפרו מאוד את מצבו של בנם בשיטות אלטרנטיביות. הם זכו ליחס מתעלם ומעליב מהרופאים (דקה 23:18).

בנוסף, השאלה למה לא מדברים הורים רבים יותר על נסיגה של בנם לאוטיזם לאחר חיסון? מסתבר שמשרד הבריאות מפצה הורים שתובעים אותו בבית משפט. המשרד משלם כמה עשרות אלפי שקלים להורים ומגיעים לפשרה מחוץ לכתלי בית המשפט. הכסף הזה שמשלמים להורים כפיצוי, הוא כסף שלכם ושלי, גם הכסף עבור החיסונים. מיותר לציין שמשרד הבריאות לא מדווח לנו כמה  מהכסף שלנו הוא העביר להורים שבנם נפגע מחיסון.

אחת הנקודות המטרידות בתוכנית הזו – היא צונזרה בשידור החוזר.

הנה הכתובת של הפרק באתר של נענע 10 – הפרק נעלם.

למזלנו, עניין הצינזור נפוץ באינטרנט וגם באתר הפייסבוק של "חיסונים בע"מ", וארגון חיסון הצליח להעלות את הפרק באתרו. בעיני זה סרט חובה לכל הורה שעומד לחסן את ילדיו: כתובת הסרט.

2 תגובות “מה הורג אותנו – פרק 1 חיסונים

סגור לתגובות.