המפ (קנבוס)

קנבוס(המפ) הוא אחד הצמחים המדהימים שקיימים. הוא גודל בכל אקלים בדרישות מים מינימליות. הקנבוס משמש לייצור זול של מוצרים רבים: נייר, בדים, שמן, מזון. אולם הבלוג הזה מתמקד בשימושים הרפואיים של המפ. המפ שימש למטרות רפואיות בתחילת המאה ה-20.

ריק סימפסון חקר את שמן ההמפ והגיע מסקנה שהוא יכול לשמש כתרופה למצבים רפואיים רבים: בעיות עור, מלנומה, גלאוקומה, כאבים כרוניים, כוויות, פצעים, מיגרנות, נדודי שינה, עצבנות, דיכאון, בעיות משקל, בעיות הקשורות בתאים מוטנטיים, עידוד איברים פנימיים.

ריק סימפסון ריפא את עצמו מסרטן עור, ופגיעת ראש בעזרת שמן המפ. המימסד הרפואי סירב לבחון את העניין וכיצד רופא ריק.

ריק סימפסון מביא עדויות לכוח הריפוי של שמן קנבוס. הסרט כולל  מקרים של סרטן שהוגדר טרמינלי ורופאו ע"י שמן המפ.

(עידכון 21.11.2011 – יוטיוב החליטו שהסרט של ריק סימפסון מתאים רק לגיל 18 ומעלה… רק בגלל שהוא סרט על יתרונות על החשיש. אז עדכנתי את הקישור לסרט אחר שלא צריך הרשאה. אני מקווה שהם לא ידרשו הרשאה גם לעותק הזה ).

פרופ' מנואל גוזמן (מומחה לביוכימיה וביולוגיה מולקולרית) באוניברסיטת מדריד, חקר את ההמפ . הוא מצא לקנבוס השפעה מרגיעה בעת קבלת טיפול כימותרפי, וכן הוא מדכא תאים סרטניים משום שהוא מסדיר תקשורת בין תאית, באופן שגורם לגידולים להיעצר. פרופ' גוזמן לא מצא תופעות לוואי לקנבוס.

פרופ' לסטר גרינספון (מאוניברסיטת לרפואה של הרווארד) החל לחקור את המריחואנה בשנת 1967. הוא ביקש לכתוב ספר על המריחואנה הנוראית שמדרדרת את הנוער. הוא ביקש להוכיח מדעית שהחומר ממכר ומזיק. למרבה ההפתעה הוא סיים עם ספר שונה שטען שהמריחואנה מזיקה פחות מאלכוהול וטבק. מעבר לכך הוא הגיע למסקנה שלמריחואנה סגולות רפואיות חשובות, והוא פרסם ספר שני באשר לסגולות הרפואיות של המריחואנה. בסופו של דבר פרופ' לסטר עצמו החל משתמש במריחואנה משום שהוא השתכנע שיש לחומר השפעה חיובית על הנפש. http://marijuana-uses.com/learn/

קבוצת מדענים מאיטליה, צרפת,  וספרד שחקרה את שמן הקנביס הגיע למסקנה שהשמן יכול לרפא סוגים מסוימים של סרטן מוח.

 

למרות יחסי הציבור הנוראיים ששלטונות בריאות למינהם יצרו לקנבוס, שמן ההמפ מותר לשיווק בישראל. אולם השמן שמשווק בישראל עשוי מזרעי המפ בכבישה קרה. השמן של ריק סימפסון, עשוי מהעלווה בעזרת חימום וזיקוק. יתירה מכך השמן שמשרד הבריאות מאשר ליבוא אינו כולל THC , השמן של ריק כולל THC בכמות גבוהה ולדבריו ל-THC השפעה קריטית בריפוי מחלות קשות. בקיצור השמן בחנויות בישראל הוא לא אותו השמן.

בנוסף ריק סימפסון מזהיר כי לעת עתה, לא ניתן לסמוך על איכות השמנים המשווקים. ריק טוען שהטיפול בשמן היה יעיל כשבוצע עם השמן האיכותי שנעשה על פי שיטת הזיקוק שהציע,  מעלוות הצמח המצוין. שמן מאיכות נמוכה לא ישיג את האפקט. לפיכך הוא מציע שאנשים שזקוקים נואשות לשמן הזה, יקבלו אותו מייצור עצמי. גידול המריחואנה מותר תחת אישורים ופיקוח למטרות רפואיות בארץ. אולם מצד שני, נראה לי שלא יהיה קל להשיגו מגידול מקומי.

חתימה על עצומות לליגליזציה של המריחואנה\המפ מהווה צעד בכיוון הנכון:

עצומה לליגליזציה לגידול עצמי: http://www.atzuma.co.il/democratlegalization

עצומה לליגליזציה לשימוש בבעיות נפשיות:http://www.atzuma.co.il/petition/eymau11/1

בריאות לכולם.

2 תגובות “המפ (קנבוס)

  1. ע

    ניסינו את הטיפול בעזרת שמן ההמפ. עשינו מעקב מדוייק לפי כל הפרוטוקול. התוצאה הייתה שנראה נמק בגידול בשד (דבר שטכנאית הרנטגן לא ידעה להסביר..) עם זאת, הופיעו גרורות חדשות בכבד

    1. admin

      הסרטן מחלה מורכבת, וקשה לקבל עזרה אמיתית חפה מאינטרסים כספיים.
      אולם ההתרשמות האישית שלי שיש כאלה שעוזרים מתוך רצון ולימוד עצמי, ולא מתוך שינון של שיטות מאחוריהם עומדים אינטרסים כספיים. זה לא מבטיח שאותם מסייעים יוכלו לרפא, אבל זה מגדיל את הסיכוי. שניים מהעוסקים בתחום מופיעים בפוסט הזה (ומידע נוסף בתגובות לו):
      http://focus-il.org/amalgam/?p=1586

      מעבר לזה, ההתרשמות שלי, שלעיתים נדרש חריש עמוק כדי לנטרל את גורמי הזיהום שמובילים לסרטן, חלקם יכולים להימצא בפה (סתימות, ושאר ההתקנים), חלקם במזון ובמים, וחלקם באויר.
      השיטות הכי מקיפות שאני ראיתי בתחום הם של ג'והנה בודוויג והולדה קלארק, לינקים לשניהם מופיעים בפוסט. לסרטן לעיתים יש גם מרכיב נפשי, שגם בו צריך לטפל. חלק מהשיטות מטפלות גם בתחום הזה כמו דיאטת גרסון.
      כל הכבוד על האומץ לפרוץ את הדרך לעצמכם ולאחרים.

      תודה על השיתוף, מאחל רפואה שלמה מכל הלב.

סגור לתגובות.