קטגוריות
משפט האדמירליטי וחוקי התאגידים

תאגיד ארה"ב

תרגום תחילת המאמר "הוכחה שארה"ב היא תאגיד נפשע":

המאמר הזה מכיל הוכחה שארה"ב היא תאגיד נפשע, וחושף את הונאת מערכת המשפט.
מעבר לכך, הוא מלמד אותך כיצד לעזור לאנושות להשתחרר מהשפעתו.
אחד הטריקים הבולטים של "הסדר העולמי החדש" לשעבד את אנשי העולם הוא ליצור גרסה תאגידית סודית של המדינות, הערים והמחוזות. בכך, מנהיגי “הסדר העולמי החדש” והכפופים להם יכלו להונות אותנו, ללא ידיעתנו, להסכים להיות "סוכנים" או "עובדים" של אותם תאגידים, בעזרת השימוש בחוזים נפשעים (כלומר תעודת לידה, ביטוח לאומי, רישיון נהיגה).
המידע במאמר זה ממוקד בארה"ב, משום שאני בקיא בכביכול חוקים בארה"ב, ובמערכת החוקית בארה"ב.
אם אינך גר\ה בארה”ב, עדיין מוטב שתקרא את המאמר מהסיבה שהמערכת החוקית ששעבדה אמריקאים, היא אותה מערכת שמשעבדת את מרבית האזרחים בעולם.

מאמר על מערכת המשפט של ארה"ב:
בתמצית – המאמר מראה שארה"ב היל למעשה תאגיד. קיימות 3 סוגי אזרחויות לתאגיד הזה, כשהאזרחות הנפוצה היא למעשה איש קש שעל האנשים האמיתיים לשאת בחובותיו.
המאמר מראה את הקשר לסדר העולמי החדש, ומספר על מרכזי הכח שלו.

https://wakeup-world.com/2015/12/02/proof-that-the-usa-is-controlled-by-foreign-corporations/?fbclid=IwAR0y_gbLnCDkROn1XRLCGduHsz-SEPOh5EJq7ig8A9n8mV-A4tWnmSxgmMM

מתי ארה"ב הפכה לתאגיד זר ואיך זה נעשה?
תרגום של חלק מהמבוא למאמר: "ארה"ב הינה תאגיד זר, פרטי, פושט רגל ב- CITY OF LONDON, ואנחנו תמהים מדוע בתי המשפט, השוטרים והבנקים הם לא-אנושיים, פיראטיים במידה שאינה ניתנת לתיאור?!?
הם מחזיקים בך כערובה לחובות שהם מטפחים, ועושים את אותו הדבר לילדיך, וברשתוכם אוסיף שזה נעשה בעזרתכם, לכן הפסיקו ללחוץ על כפתור הסנוז!"
https://www.thelibertybeacon.com/when-the-united-states-became-a-corporation/?fbclid=IwAR0dvf-VOjtnfWiMcXlL-P7v0byp6JIHQcTP913bmio99–QzjfCzP0FF6w

ארה"ב אינה מדינה, היא תאגיד!
מאמר מאת ליסה ג'וליאני על כיצד הפכה ארה"ב לתאגיד. על ה "Act of 1871", למעשה תקנה שיצרה ממשלה ל District of Columbia – איזור בשטח 10 מייל רבוע במדינת וושינגטון די.סי. . למה הקונגרס יצר ממשלה לאיזור קטנטן בארה"ב?
התשובה מפתיע ביותר – התקנה הזו יצרה תאגיד בשם THE UNITED STATES ושינתה את החוקה כך שיהווה מעין תקנון של התאגיד.
הממשלה שנוצרה ב- District of Columbia פועלת תחת חוק Private International Law, ולא תחת ה Common Law שהיתה המערכת החוקית תחתיה פעלה הרפובליקה.
https://www.serendipity.li/jsmill/us_corporation.htm?fbclid=IwAR0ZeLS_ESw53pTjlp_gTV6l-gB4lx9HB7kkaq7qX4zZ2sQJAVg7-b5M46g

סרטון  קצר על שינוי החוקה ב-1871 שהפך אותה לתקנון של תאגיד THE UNITED

STATES במקום חוקה עבור הרפובליקה The united states of America (יש משמעות לאות גדולה ואות קטנה בשמות):

כתיבת תגובה