חיזרו למחלות הילדות!

בפורום "חיסונים – בחירה מושכלת"  בפייסבוק מתנהלים דיונים רבים על הבטיחות היעילות והיבטים injectionנוספים של החיסונים.
חוה בת חיים – הגיבה לאחד השירשורים תגובה שמצאתי לנכון להביא, וחוה היתה נדיבה כדי לתרום לבלוג:
"יש  שני היבטים מרכזיים לפסילת החיסונים : ההיבט הראשון חשוב יותר מהשני והוא שעל ידי החיסונים גוזלים מהאדם את מחלות הילדוּת ! משבשים מנגנון חיסוני איבולוציוני . תחשבו פעם איך קרה שמחלות שהן קשות מאוד בגיל מבוגר נדחקו לגיל הרך ושם המופע שלהן קל יחסית : אדמת, חזרת , אבעבועות רוח , חצבת וכד' – אדם שקיבל אותן בילדותו מחוסן מפניהן לכל החיים . למחלות האלה יש תפקיד חיסוני גדול גם במובן הרגשי-רוחני.מכאן ברור שהחיסונים ובמיוחד בימים הראשונים של החיים ,מקלקלים מנגנון תשתיתי וגורמים נזק אקולוגי אדיר. השפעת החיסונים על המין האנושי בכללותו הרבה יותר רחבה מאשר המקרים הפרטיים הקיצוניים . ואני מתנצלת מראש , מעומק ליבי בפני הנפגעים בפועל . וזה מביא אותי להיבט השני שאני לוקחת לעצמי זכות לדבר עליו עקב מותו של אחד הילדים שלי בהיותו תינוק אחרי חיסון. זה היה לפני 40 שנה והמוּדעוּת לנזקי החיסון טרם התעוררה . אישית קלטתי זאת רק במבט לאחור אחרי הרבה שנים . אתמקד : הנזק של החיסונים הוא מעבר למקרה הפרטי .כי במהלך אותם שנים ראיתי בבירור ירידה בנורמות של בריאות כולל נורמות התנהגות . הופיעו רגישויות , אלרגיות, ליקויי למידה וכד' שאי אפשר להתעלם מהם ! והם כבר 'נורמה' ! כסבתא ל10 נכדים שלא חוסנו יש לי סטטיסטיקה פרטית (קטנה אמנם:-))אני מרשה לעצמי לומר : הפסיקו לחסן חיזרו למחלות הילדות לחיסון הטבעי ומחלות שאינן מחלות ילדוּת , אם לא עברו מן העולם חסנו בגיל תשע -עשר . תודה על ההקשבה ."

אוסיף ואומר, שהיום יש תהליך של "דמוניזציה" של מחלות הילדות. מחלות קלות שעוברות ללא סיבוכים הפכו למחלות מאיימות בשל בודדים שקיבלו אותה קשה מאוד. ראוי לעזור לכל ילד שחווה מחלה בצורה קשה, אבל שימוש בחיסונים זה כמו הפצצת שטח. בגלל ילדים ספורים שמקבלים את המחלה בצורה קשה מחסנים את כלל האוכלוסיה.
תופעות הלוואי של החיסונים אינן נאספות ואינן נבדקות במעין טמינה של ראשי הממסד הרפואי בחול. ללא בקרה אי אפשר לדעת מה התועלת והסיכון שבחיסונים.
התוקף של החיסונים איננו ברור. הממסד הרפואי עצמו טוען שהחיסונים אינם יעילים במאה אחוז. מעבר לזה יש תהליך של שחיקת התנגודת של הגוף למחלות הילדות כאשר מתחסנים בזריקה. אולם אם חולים במחלות באופן טבעי החיסון הטבעי הוא לכל החיים. פרט חשוב כשזוכרים שחלק מהמחלות עוברות בקלות בילדות ועלולות להסתבך בבגרות.

תגובה אחת “חיזרו למחלות הילדות!

  1. גאולה

    שאלה: ב"ה יש לי שמונה ילדים, את שלושת הראשונים חיסנתי מחוסר מודעות, את הרביעי חיסנתי עד גיל 3 ואת ארבעת הקטנים 2-8 לא חיסנתי כלל (גם לא בביה"ח לאחר הלידה).
    מכיון שילדיי הקטנים לא עברו ב"ה מחלות ילדות כגון אבעבועות, חשוב לי לדעת:
    האם הם יעברו אותם בגיל יותר מאוחר? וא"כ כיצד גופם יגיב לכך, האם בצורה יותר קשה?
    האם יש ענין בלגרום לילדים להדבק מאבעבועות, בעודם קטנים?
    אשמח לתשובה.
    גאולה

סגור לתגובות.